اخبار روزفناوری

KRAFTON با Overwolf شریک می شود تا مودهای رسمی را به بازی شبیه سازی Life در ZOI وارد کند.

KRAFTON با Overwolf شریک می شود تا مودهای رسمی را به بازی شبیه سازی Life در ZOI وارد کند.

امروز، KRAFTON از همکاری با Overwolf برای آوردن یک برنامه مودینگ رسمی به بازی شبیه‌سازی زندگی آینده در ZOI خبر داد. هیونگجون کیم، تهیه کننده و مدیر inZOI، اظهار داشت:

inZOI متعهد به تشویق ایجاد ساده تر مد و بیان هنری بازیکنان است. با شراکت با CurseForge، ما یک پلتفرم اختصاصی برای مدهای inZOI ارائه می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم که جامعه ما بهترین ابزارها و منابع را برای زنده کردن دیدگاه‌های خلاقانه خود دارد. این همکاری نشان دهنده تعهد ما به پرورش یک جامعه مودینگ پر جنب و جوش در inZOI است.

اوری مارچند، مدیر عامل Overwolf اضافه کرد:

UGC حال و آینده بازی است که توسط جامعه‌ای از سازندگان و بازیکنان پرشور هدایت می‌شود که می‌خواهند تجربیات خود را شکل دهند و گیم‌پلی را برای خود بسازند. inZOI محیطی عالی برای پیشرفت UGC است و ما از شراکت با KRAFTON برای ارائه تجارب مودینگ ایمن و مدیریت شده در inZOI مورد انتظار از زمان راه اندازی، هیجان زده هستیم.

به عنوان بخشی از این همکاری، Overwolf با KRAFTON برای شناسایی مددرهای دسترسی زودهنگام برای ایجاد محتوا قبل از عرضه بازی و همچنین ایجاد یک فضای امن و مدیریت شده برای مدهای inZOI که در CurseForge میزبانی می شوند، همکاری خواهد کرد.

inZOI یک بازی شبیه‌سازی زندگی است که توسط Unreal Engine 5 ساخته شده است که بر تجربه‌ای که توسط کاربر ایجاد می‌شود تاکید می‌کند و به بازیکنان کنترل کامل بر گیم‌پلی می‌دهد تا هر جنبه‌ای از دنیای خود را تغییر دهند و داستان‌های منحصربه‌فردی خلق کنند. هدف inZOI در نهایت این است که به عنوان ابزاری برای خلاقیت خدمت کند، با بازیکنانی که می توانند خلاقیت های خود را از طریق بوم درون بازی به اشتراک بگذارند و در مورد آنها بحث کنند.

برخلاف سایر بازی‌های شبیه‌سازی زندگی، inZOI دارای تصاویر واقعی واقعی است. ویژگی‌های کلیدی گیم‌پلی عبارتند از Karma، جایی که اقدامات گذشته بازیکنان بر زندگی آینده آنها تأثیر می‌گذارد، ویرایش شهر برای کنترل آب و هوا و بیلبوردهای شهر، و فعالیت‌های گروهی برای بازیکنان برای لذت بردن از زندگی روزمره با هم.

به‌عنوان یک رفتار ویژه برای جامعه inZOI، KRAFTON یک آزمایش زمانی محدود از ویژگی خلق شخصیت، inZOI: Character Studio در Steam. این ویژگی از ساعت 04:00 UTC، 21 آگوست تا ساعت 04:00 UTC، 26 اوت در سراسر جهان در دسترس است، این ویژگی به بازیکنان اجازه می دهد تا آواتار رویایی خود، “Zoi” را با بیش از 250 گزینه سفارشی سازی ایجاد کنند.

krafton d8a8d8a7 overwolf d8b4d8b1db8cdaa9 d985db8c d8b4d988d8af d8aad8a7 d985d988d8afd987d8a7db8c d8b1d8b3d985db8c d8b1d8a7 d8a8d987 d8a8d8a7 66be396360caa

این اولین همکاری بزرگ Overwolf در محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) نیست. اخیراً CurseForge همچنین مدهای پرمیوم روی کنسول ها برای ARK: Survival Ascended استودیو Wildcard عرضه شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا